BRÄNDIN KEHITYS

Onko pohjatyöt kunnossa?

Asiakaskuntasi

Kenelle myyt tuotteitasi tai palveluitasi? Millainen on kohdeasiakkaasi? Kun tiedät millaiselle asiakaskunnalle olet tuotetta tai palvelua tarjoamassa, on markkinoinnin kehittäminen helpompaa. On myös huomioitava millaisia asiakkaita haluaisit ja kohdentaa markkinointia heille sopivaksi.

Slogan

Lyhyt ja ytimekäs iskulause sekä esittelylause jotka kuvaavat yrityksesi brändiä - miten, mitä ja kenelle sekä mahdollisesti millaisilla arvoilla yrityksenne toimii. Tärkeää olisi yksinkertaisuus ja mieleenpainuvuus, haluat mahdollisten asiakkaiden oppivan sloganinne ulkoa.

Verkostoidu

Assosioi yrityksesi jo tunnettuihin ja arvojanne edustaviin brändeihin - verkostoidu ja tee mahdollisesti yhteistyötä arvostettujen yritysten kanssa. Rakenna yhteistyötä samanhenkisten ihmisten ja yritysten kanssa myös aloilta jotka sivuavat yrityksesi alaa. Mieti luovia yhteistyöratkaisuja joista molemmat yritykset voisivat hyötyä.

Visuaalisuus

Logo, nettisivut, some näkyvyys, millainen ulkoasu työntekijöillä on? Yleisilmeen tulisi olla yhtenäinen ja yritystä edustava. Millaisen ensivaikutelman haluat asiakkaillesi tarjota. Haluat olla tunnistettavissa jo pelkän värimaailmasi ansiosta.

Yrityksen ääni

Millaista kieltä yrityksesi käyttää edustaakseen juuri sellaista mielikuvaa jonka haluatte asiakkaillenne antaa. Yrityksen ääni koskee myös tekstien sisältöä, niin verkkosivuilla kuin sosiaalisessa mediassa. Käytättekö rentoa puhekieltä vai kenties hyvin virallista alalle kuuluvaa jargonia? Kuinka asiakaspalvelussa vastataan asiakkaille eri alustoilla.

Lisää tunnetta

Millaisia tunteita haluat yrityksesi nostavan mahdollisissa asiakkaissa? Seuraa samaa pääsääntöistä linjaa kaikessa mitä yrityksesi tekee. Visuaalinen ilme ja yrityksen ääni yhdessä luovat tunnetta jonka asiakas yrityksestä saa.

Markkinoinnin tarpeen kartoituksemme on laaja ja systemaattinen tutkimus nykyisen markkinointinne tilasta ja tarvittavista toimenpiteistä.

Lue lisää

Onnistunut markkinointistrategia on riippuvainen data-virrasta ja jatkuvan analytiikan avulla voit hienosäätää ja parantaa saavutuksiasi.

Lue lisää

Älykäs tietojen analysointi, optimointi ja mainoskampanjat voivat auttaa parantamaan sijoitustasi – ja löytämään mahdolliset asiakkaat.

Lue lisää

Brändin sijoittelu on ratkaisevan tärkeää digitaalisen markkinoinnin kannalta, sivustosi ja sosiaaliset profiilit hallinnasta aina luovan sisällön suunnitteluun.

Lue lisää

Sisältömahdollisuuksia on lukematon määrä. On taitolaji tietää mihin keskittää huomionsa, data kertoo mihin katsoa.

Lue lisää

Brändit tarvitsevat aktiivista sosiaalisen median läsnäoloa markkinointinsa vahvistamiseksi – ja tietenkin yhteydenpitoon asiakkaidensa kanssa.

Lue lisää

Scroll to Top