Google-markkinointi

LaamaFusionin Google-markkinointi hallinnoi ja automatisoi kaiken, mitä tarvitset tuotteidesi tai palveluidesi kattavaan näkyvyyteen.

Kattava palvelukokonaisuus

Joustava hinnoittelu

Jokaiseen budjettiin sopivat palvelupaketit.

Yksilöllinen kampanjasuunnittelu

Asiakkaana voit tuoda oman kamppanjasi mainostettavaksi tai voimme auttaa uuden uniikin kampanjan luomisessa.

Google Analytics- integrointi​​

Seuraa ROI:ta (sijoitetun pääoman tuottoastetta) suoraan WordPress- verkkosivuiltasi.​

Laajat markkinointikanavat

Suorita maksettuja älykkäitä myyntikampanjoita tuotteiden ja palveluiden mainostamiseksi Googlessa, Gmailissa, YouTubessa ja Display-verkostossa.​

Google Ads – mistä on kyse?

Kyseessä on Googlen luoma mainostamisjärjestelmä, jossa mainostajat tekevät tarjouksia tietyistä avainsanoista, jotta heidän klikkimainoksensa näkyvät Googlen hakutuloksissa. Koska mainostajien on maksettava näistä napsautuksista, Google ansaitsee rahaa haulla. Yleisimmät avainsanat tulevat mainostajille kaikista kalleimmiksi.

Google Ads mainokset näkyvät kaikille laitteille;  pöytätietokone, mobiili ja tabletit. Selailet sitten nettiä Chromella, käytät Google Play -kauppasovellusta tai mitä tahansa muuta Googlen ylläpitämää (tai sidoksissa olevaa) palvelua,  Google näyttää sinulle mainoksia. 

Google Ads- mainonnan uusin painopiste on laitekohtaiset tarjoukset. Mitä tämä tarkoittaa? Google sallii nykyään pöytätietokoneiden, mobiililaitteiden ja tablettien mainonnan erilliset sekä toisistaan ​​riippuvaiset hintatarjoukset. Nyt sinulla on siis mahdollisuus segmentoida asianmukainen budjetti kullekin laitteelle, jolla mainoskampanjasi toimii, tai voit niputtaa kaiken yhteen. Voit osoittaa tarpeidesi mukaan mainontasi näkymään vain esimerkiksi mobiilaitteilla tai ainoastaan pöytäkoneilla.

Google Display- verkosto

Missä mainoksesi näkyvät

Google Display- verkostoon kuuluvat Googlen omien ja kumppanisivustojen lisäksi kaikki ne sivustot, joissa on käytössä Google AdSense. Verkosto on yksi Googlen tarjoamista mahdollisuuksista lisätä myyntiä verkossa. Se on maailmanlaajuinen ja erittäin suosittu ja tavoittaa jopa 90% maailman Internetin käyttäjistä. Suurin osa banneri- ja kuvamainoksista, joita näet eri verkkosivustoilla, tulee Google Display -verkostosta.

On helppo tuhlata rahaa Google Display -mainontaan ilman imartelevia tuloksia. Parhaat tulokset saavutetaan kohdennetulla uudelleenmarkkinoinnilla. Display- mainonta sopii parhaiten yrityksille, joilla on avainsanamainonta käytössä ja halu lisätä näkyvyyttä. Se soveltuu erinomaisesti myös uuden tuotteen tai palvelun markkinointiin, koska ihmiset eivät välttämättä pysty etsimään sitä itse.

Perinteisten avainsanamainosten sijaan voit käyttää display- mainoksissa kuvia, bannereita ja videoita. Display-verkosto tarjoaa lukemattomia mahdollisuuksia kohdistaa mainonta ihmisille, jotka lukevat uutisia verkossa tai muuten vain surffaavat. Google Display on yksi parhaista jälkimarkkinoiden kanavista.

Google-markkinointi

Kaikkien pakettien kertaluontoinen alustusmaksu 120€ + alv24%
 

S

alk.

150€

/kk *
*hintaan lisätään alv24%

Suosituin

M

alk.

300€

/kk *
*hintaan lisätään alv24%

L

alk.

500€

/kk *
*hintaan lisätään alv24%

Joustavat PPC-kampanjat

Sinun pitäisi pystyä skaalaamaan verkkosivustosi kasvua mielesi mukaan ja siksi tarjoamme erilaisia PPC-paketteja (price per click), jotka auttavat sinua valitsemaan parhaan. Budjetistasi tai yrityksesi koosta riippumatta voit tehdä oikean valinnan sinulle suunnittelemiesi suunnitelmien avulla. 

FAQ - UKK

Yleisimmät kysymykset Google- mainonnasta

Hakusanamainonnassa hintaa on vaikea määritellä tarkalleen, koska sillä on monia muuttujia. Mainontakustannukset määräytyvät sen mukaan, kuinka paljon rahaa olet budjetoinut kampanjaan eli ns. mediabudjetti. 

Mediabudjetin lisäksi maksat luonnollisesti tehdystä työstä. Työ voi sisältää esimerkiksi avainsanatutkimuksen ja kampanjasuunnittelun mainosten optimoinnin lisäksi. Työmme hinta määräytyy saavutettujen tulosten perusteella.

Budjetoinnin helpottamiseksi olemme luoneet valmiit mainontapaketit joihin sisältyy kaikki kustannukset; mainonta- ja työkulut.

Huom! Älä keskity siihen, kuinka paljon maksat napsautuksesta (CPC = cost per click), vaan siihen, kuinka paljon ansaitset napsautuksesta (EPC = earn per click).

Mainosten toiminta perustuu huutokauppaan. Kun käyttäjä suorittaa Google-haun, Ads etsii kaikkia avainsanaa tai ilmausta vastaavia mainoksia. Google Ads sulkee pois huonot avainsanat ja näyttää vain maakohtaiset mainokset, jolloin Ads näyttää vain tarvittava korkean sijoituksen saaneet mainokset. Sijoitteluun vaikuttavat hintatarjous, laatu, käyttäjän avainsana sekä laajennusten ja muiden mainosmuotojen odotettujen vaikutusten yhdistelmä. Mainokseen linkitetyn sivuston sisältö vaikuttaa myös sijoitukseen.

Tästä syystä tarjoamme myös hakukoneoptimointia Google-mainonnan optimoimiseksi.

Opiskelemme ja opimme

Sinä puhut, me kuuntelemme. Haluamme oppia mahdollisimman paljon yrityksestäsi, mukaan lukien kohdeyleisösi käyttäytyminen, kilpailuetu ja asiakkaiden elinikäinen arvo.

Kilpailija-analyysi

Arvostamme terveellistä kilpailua. Vietämme aikaa paitsi alasi ja sen toimijoiden ymmärtämiseen, myös tutkimme ja analysoimme kilpailijakampanjoidesi digitaalisen mainonnan jalanjälkeä markkinointialan johtavien ohjelmistojen avulla.

Strategian ja kampanjan luominen

Hyödynnämme tutkimusta ja analyyseja, jotka muutamme tehokkaaksi Google Display -strategiaksi. Kiinnitämme huomiota yksityiskohtiin ja rakennamme kampanjoita, jotka maksimoivat kannattavuuden ja tuottavat enemmän viittauksia sekä myyntiä.

Optimointi, kasvu, toisto

Kun Google Display -kampanjan tietosi näkyvät, teemme muutoksia ja optimoimme tarpeen mukaan. Tuomme kamppanjaanne ennakoivan lähestymistavan, samalla testaamme uusia ideoita ja etsimme uusia kasvumahdollisuuksia A / B-testauksella. Jokainen asiakas, joka antaa Google-kanavansa meille, voi nähdä valtavia parannuksia sijoitetun pääoman tuottoprosentissa (ROI = return of investment), jos hänen kampanjansa on harkittu ja analyyttisesti optimoitu.

Responsiiviset Display- mainokset auttavat valitsemaan, mitkä mainosyhdistelmät luovat parhaan konversioprosentin eli liikennettä verkkosivuillesi. Tämä mainostyyppi sisältää sekä teksti- että kuvakomponentin ja toimii melkein siltana teksti- ja bannerimainostyyppien välillä. Jos et ole aiemmin nähnyt responsiivisia tekstimainoksia, tässä on muutama esimerkki siitä, miltä ne voivat näyttää.

Google Ads on integroitunut Google Mapsin kanssa. Whohoo! Google päätti, että heidän rakkaan karttatyökalunsa oli aika sisällyttää mainoksia. Mainokset siis näkyvät nyt myös Google Maps sovelluksessa, työpöydän selainversiossa sekä  mobiilisovelluksessa.

Tämän uudistuksen myötä et voi olla tavoittamatta kohderyhmääsi ja se tulee olemaan huomattava trendi PPC (price per click= klikkihinnoittelu) markkinoinnissa. Uutta markkinointia suunniteltaessa kannattaa ottaa siis huomioon myös kuinka voisit hyödyntää tätä mainostilaa.

Tekstimainokset näkyvät Googlen hakusivulla ensimmäisinä. Ne ovat tyypillisimpiä ja yksi alkeellisimmista näytettävistä mainoksista, mutta se ei tarkoita, etteivätkö ne olisi tehokkaita. Google on nyt ottanut käyttöön laajennetut tekstimainokset, jotka tarjoavat kaksi kertaa enemmän sisältöä kuin aiemmat tekstimainokset sallivat. Ne sisältävät kolme eri otsikkoa, joissa on huikeat 30 merkkiä otsikkoa kohden, ja kaksi kuvausta, joissa on 90 merkkiä kenttää kohti. Näin voit tehdä valtavan harppauksen tulosprosentteihin tarjoamalla lisätietoja mainoksestasi.

Scroll to Top