Datapohjaiset tulokset SMB (pienten ja keskikokoisten yritysten) -markkinoinnissa
Missä yrityksesi näkyy Google-hakutuloksissa? Jos näy ensimmäisellä sivulla, tarvitset hakukoneoptimointia (SEO) ja hakukonemarkkinointia (SEM) päästäksesi sinne – ja pysyäksesi kärjessä. Odotamme innolla päästä parantamaan sijoitustasi data-analyysien, optimoinnin ja mainoskampanjoiden avulla ja saada potentiaaliset asiakkaat löytämään yrityksesi. Mikäli haluat sertifioidun Google-kumppanin auttavan selvittämään mahdolliset hakukoneoptimointi, -markkinointi ja AdWords tarpeesi varaa neuvottelu aika kanssamme jo tänään.
Aseta tavoitteet ja seuraa sijoitetun pääoman tuottoprosenttia Google Analyticsilla
SEO on jatkuva pyrkimys parantaa verkkosivustoasi, mukautua muuttuviin hakukoneiden algoritmeihin ja varmistaa, että sisältösi löytää tarkalleen oikean yleisön. Lähtökyselyn avulla voimme tunnistaa yrityksesi tavoitteet, kohderyhmäsi ja ostajapersoonat, jotta ymmärrämme kuinka maksimoida SEO ja SEM toiminta kohdallasi. Haluamme myös aloittaa yksityiskohtaisella kilpailija-analyysillä saadaksemme selkeän kuvan markkinoista.
Jokainen yritys on ainutlaatuinen, minkä vuoksi käytämme Google Analyticsin ja tutkimuksen tietoja räätälöityyn kuukausittaiseen SEO-strategiaan, jonka avulla voit asettaa tavoitteita ja seurata sijoitetun pääoman tuottoprosenttia (ROI). Pidämme yhteyttä säännöllisesti vastataksemme kysymyksiinne, antaaksemme neuvoja ja seurata tavoitteita ja suorituskykyä. Digitaalisen markkinoinnin maisema muuttuu jatkuvasti, mutta analysoimalla tietoja säännöllisesti ja mukauttamalla pyrkimyksiä voimme auttaa yritystäsi pysymään pelin edellä.
Kohdeyleisöllesi räätälöity sisältö
Käytämme avainsanatutkimusta suositellaksemme aiheita uudelle sisällölle, joka houkuttelee kohdeyleisösi ja parantaaksemme sijoitustasi sekä olemassa olevan sisällön optimointiin. Jos tarvitset apua sisällön tuoton kanssa, kokenut copywriter-tiimimme voi luoda artikkeleita,verkkosivujen ja sosiaalisen median sisältöä sekä paljon muuta.
Kohdennettu mainostrategia parhaiden tulosten saamiseksi
Hallitun pay-per-click (PPC) -kampanjan avulla verkkosivustosi voi nousta kärkeen ja erottua kilpailusta. AdWordsin ja Bing-mainosten avulla autamme sinua perustamaan SEM-kampanjan, seuraamaan tehokkuutta, analysoimaan tuloksia ja tarjoamaan kuukausittaisia tietoja ja suosituksia.
Banneri- ja videomainonnan avulla voit kohdistaa yleisösi sijainnin, väestöryhmän ja kiinnostuksen perusteella – kaikki haluamasi budjetin rajoissa. Voit tarjota reaaliaikaisia kosketuspisteitä asiakkaiden ohjaamiseksi verkkosivustollesi seuraavilla tavoilla:
Google Display -verkoston mainonta – Brändisi, tuotteesi ja palvelusi näkyvät yli kahdella miljoonalla verkkosivustolla ja 650 000 sovelluksella AdWords-näyttömainoksia käyttämällä.
YouTube-videomainonta – videomainokset tekevät katsojista faneja ja faneista uusia asiakkaita. Autamme esittämään mitattavissa olevan menestyksen joka päivä, ennen esittelymainoksia tai tavallisia videomainoskampanjoita. Voit kohdistaa mainoksesi näkymään tietyissä YouTube-videoissa, -kanavilla tai kaikkialla YouTubessa.
- Uudelleenmarkkinointi – Tämän tekniikan avulla voit näyttää mainoksia ihmisille, jotka ovat aiemmin käyneet verkkosivustollasi tai mobiilisovelluksessa. Voit vetää heidät takaisin muistuttamalla heitä tuotteista joita he katsoivat tai koriin jättämistään tuotteista.
Ja jos tarvitset apua maksetun sosiaalisen median mainoskampanjan perustamisessa ja seurannassa paikallisten ponnisteluidesi tukemiseksi, olemme apunasi!