Analytiikka ja raportointi

Menestyvä markkinointi perustuu dataan

Digitaalinen markkinointi tarvitsee dataa. Analytiikka Laamamme asuu onnellisena laskentataulukoiden, ympyräkaavioiden ja pylväskaavioiden maailmassa. Rakastamme Google Analyticsia ja rakastamme käyttää sen antamia tietoja strategiamme ja luovien päätösten tekemiseen. Uskomme, että onnistunut markkinointistrategia riippuu datasta, numeroiden kertoman tarinan ymmärtämisestä ja jatkuvan analyysin käyttämisestä toimintasi hienosäätäämiseksi ja parantamiseksi.

Hyödynnä näkemyksiä strategian optimoimiseksi

Analytics täydentää (ja ohjaa) kaikkia liiketoiminnan komponentteja. Tieto siitä miten datan tarjoamat käsitykset hyödynnetään parhaalla mahdollisella tavalla, on jokaiselta markkinointitiimiltä vaadittu taito. Lafussa voimme näyttää sinulle, mitä lukuja kannattaa tarkastella, kuinka niitä lukea ja kuinka optimoida sisältösi suorituskyvyn parantamiseksi ajan myötä. Datan säännöllinen käyttö ja analysointi auttavat sinua lisäämään arvoa markkinointitoimista.

Tietojen tulkinta, mukautettu raportointi ja suositukset

Markkinointitoimistollamme on kokemusta analytiikan tutkimisesta, mukaan lukien verkkosivustotiedot, sosiaalisen median verkkotiedot ja CRM-työkalutiedot. Raportointityökaluissasi tapahtuu paljon – poistumisprosentista, sivustossa käytetystä ajasta ja istuntokohtaisista sivulisoista suosituimpiin hakutermeihin, aloitussivuihin ja käyttäjävirtoihin! Jos olet katsellut monimutkaista numeroverkkoa Google Analyticsissa ja se tuntui ylivoimaiselta, et ole yksin. Tiedämme mitä numeroita tarvitset ja tarkoituksenmukaisten ​​raporttejen teko on meidän tehtävämme,jonka teemme mielellämme.

Ajattele meitä datakuiskaajana. Kaivamme numerot ja laadimme yksityiskohtaiset raportit esittäen ne sinulle ilman kaikkea teknistä jargonia, jotta ymmärrät sivujesi suorituskyvyn. Annamme parannusehdotuksia lukujen perusteella ja tarjoamme erilaista näkökulmaa sekä tutkimusta parhaista tavoista, joilla voit saada sijoitetun pääoman tuottoprosentin (ROI) kasvuun.

Voimme myös auttaa brändiäsi toteuttamaan kaikki suosituksemme – tehdä parannuksia tulosten perusteella, seurata tavoitteita, luoda mukautettuja raportteja ja niin paljon muuta.